عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

مدیریت کافی نت Antamedia Internet Cafe Software 7.5.3 Final

WWW.CPDSOFT.IR

Internet Cafe نرم افزار فوق العاده مفید و ضروری برای کافی نت ها می باشد. این برنامه از دو قسمت Internet Caffe Server و Internet Cafee Client  تشکیل شده است، برنامه اصلی روی سرور کافی نت نصب می شود و قسمت دوم روی بقیه کامپیوتر های کافی نت نصب می شود، برنامه سرور تمامی سیستم ها را تحت کنترل خود می گیرد. از طریق کامپیوتر سرور شما می توانید محدودیت هایی از قبیل جلوگیری از ShutDown و یا Restart را بروی سیستم ها اعمال کنید همچنین دسترسی افراد به درایو های هارد دیسک و برنامه های ویندوز را می توانید کنترل کنید. محاسبه هزینه مربوط به هر کاربر بر اساس مدت زمان استفاده از اینترنت ویژگی شاخص این برنامه است. به علاوه شما می توانید فروش اقلامی چون نوشیدنی ها، چیپس، اسنک و ... را نیز ثبت کرده و آن را به هزینه کاربر اضافه کنید.



:: موضوعات مرتبط: سرعت اينترنت , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت کافی نت Antamedia Internet Cafe Software 7 , 5 , 3 Final , مديريت كافي نت , نرم افزار براي مديريت كافي نت , نرم افزار Antamedia Internet Cafe Software نسخه فينال , دانلود نرم افزار Antamedia Internet Cafe Software , Antamedia Internet Cafe Software براي مديريت كافي نت , مديريت كافي نت با Antamedia Internet Cafe Software نسخه فينال , نخه فينال , دانلود رايگان نرم افزار Antamedia Internet Cafe Software , مديريت كافي نت با نرم افزار Internet Cafe , مديريت كافي نت با Internet Cafe , دانلود نرم افزار Internet Cafe , دانلود رايگان Internet Cafe ,
:: بازدید از این مطلب : 1016
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

افزایش سرعت اینترنت با Internet Cyclone v2.18

WWW.CPDSOFT.IR

Internet Cyclone 2.18 اگر شما هم یکی از کاربران استفاده کننده از اینترنت دایل آپ (Dial-up) هستید، حتما از سرعت پایین آن ناراضی خواهید بود. عوامل زیادی مانند تنظیمات غلط نرم افزارها، نصب نبودن صحیح درایورها و ... در پایین آمدن سرعت اینترنت تاثیر گذارند. یکی از روش های افزایش سرعت اینترنت، استفاده از نرم افزارهای مناسب این کار است که توسط شرکت های مختلف طراحی شده اند. یکی از بهترین این برنامه ها، نرم افزار کم حجم Internet Cyclone قادر به افزایش 200 درصدی سرعت اینترنت شماست. این نرم افزار بسیار کم حجم بوده و استفاده از آن آسان است و با عملکرد اتوماتیک خود می تواند سرعت اینترنت شما را افزایش دهد. با نصب این نرم افزار مفید سرعت باز شدن یک صفحه وب، دانلود و آپلود فایل، انجام بازی های آنلاین و ... خود را افزایش دهید. قابل ذکر است که این برنامه با انواع ارتباط اینترنتی سازگار بوده و بر روی نسخه های مختلف ویندوز قابل اجراست.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Cyclone 2.18 :
افزایش سرعت اینترنت تا 2 برابر
سازگار با انواع راه های ارتباط به اینترنت همچون ADSL, Dial-up و ...
پشتیبانی از تمامی مرورگرهای اینترنتی
سازگار با انواع سخت افزارهای ارتباطی
استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
انجام عمل بهینه سازی به صورت اتوماتیک
پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
و ...



:: موضوعات مرتبط: سرعت اينترنت , ,
:: برچسب‌ها: افزایش سرعت اینترنت با Internet Cyclone v2 , 18 , افزايش سرعت اينترنت , افزايش سرعت اينترنت با نرم افزار Internet Cyclone , دانلود رايگان نرم افزار Internet Cyclone , سرعت اينترنت خود را بالا ببريد , سرعت اينترنت با Internet Cyclone , افزايش سرعت اينترنت ديال آپ با Internet Cyclone , افزايش سرعت اينترنت دايال آپ با نرم افزار Internet Cyclone , سرعت اينترنت ديال آپ , دايال آپ ,
:: بازدید از این مطلب : 947
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

افزایش سرعت دانلود از تورنت با uTorrent SpeedUp PRO 3.1.0.0

WWW.CPDSOFT.IR

Torrent SpeedUp PRO یک برنامه بسیار کاربردی و مفید در زمینه سرعت بخشیدن به دانلود از سایت های تورنت می باشد. شما با استفاده از این برنامه سبک و کم حجم براحتی می توانید سرعت خود را در زمان دانلود از سایت های تورنت افزایش دهید و با بیشترین سرعت ممکن اقدام به دانلود فایلهای مورد نظر کنید. این برنامه می تواند خود را با برنامه های مختلفی که در زمینه دانلود از سایت های تورنت فعالیت می کند تطبیق دهد و پس از هماهنگی سرعت شما را افزایش داده و حتی پهنای باند اینترنت را نیز برای شما بهینه سازی کند و اجازه ندهد که برنامه های دیگر مقدار زیادی از پهنانی باند شما را هدر داده و از بین ببرند.



:: موضوعات مرتبط: سرعت اينترنت , ,
:: برچسب‌ها: افزایش سرعت دانلود از تورنت با uTorrent SpeedUp PRO 3 , 1 , 0 , 0 , افزايش سرعت دانلود از تورنت , سرعت تورنت , تورنت , افزايش تورنت , افزايش سرعت دانلود از تورنت با uTorrent SpeedUp , دانلود نرم افزار uTorrent SpeedUp , دانلود رايگان نرم افزار uTorrent SpeedUp , نرم افزار uTorrent SpeedUp ,
:: بازدید از این مطلب : 994
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

بهینه ساز سرعت اینترنت با PGWARE Throttle 6.6.20.2011

WWW.CPDSOFT.IR

PGWARE Throttle نرم افزاری مفید وقدرتمند می باشد که سرعت اتصال اینترنت شما را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم  موجود در بازار می باشد،  این برنامه این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید با سرعت بیشتری انتقال فایل از طریق اینترنت یا شبکه های محلی را انجام داده و نیز سریعتر صفحات اینترنتی را مرور نمایید، چنانچه شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید و از قطع شدن مرتب اتصال اینترنت و یا سرعت کم رنج می برید، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به سرعت این مشکل را برطرف نمایید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد.

با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده  و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید. این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تابهترین عملکرد ممکن رابرای شمابه ارمغان آورد. کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد و کاملا با تمامی نسخه های ویندوز سازگارمی باشد و همچنین باتمامی انواع اتصال های اینترنت اعم از Dial-up ویا ADSL و غیره سازگار می باشد. با Throttle  قادر خواهید بود تا موزیکها، فیلم ها و فایلهای خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد .



:: موضوعات مرتبط: سرعت اينترنت , ,
:: برچسب‌ها: بهینه سازي سرعت اینترنت با PGWARE Throttle 6 , 6 , 20 , 2011 , بهينه ساز , بهينه ساز سرعت اينترنت , بهينه سازي سرعت اينترنت , دانلود نرم افزار PGWARE Throttle براي بهينه سازي سرعت اينترنت , بهينه سازي سرعت اينترنت با نرم افزار PGWARE Throttle , دانلود نرم افزار PGWARE Throttle , دانلود رايگان نرم افزار PGWARE Throttle , نرم افزار PGWARE Throttle , بهينه ساز سرعت اينترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 941
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تست سرعت اینترنت با JD's Auto Speed Tester 17.4

WWW.CPDSOFT.IR

JD's Auto Speed Tester 17.4 برتامه ای برای تست سرعت اینترنت است.
کاربر میتواند هر موقع که مایل است انرا فعال کرده و یا انرا روی اجرای خودکار یا فاصله زمانهای مورد نظر تنظیم کند که در اینصورت همیشه فعال بوده و در زمانهای تعیین شده سرعت اینترنت را ثبت خواهد کرد.
در صورتیکه این برنامه برای اجرای همزمان با لود ویندوز و بطور خودکار تنظیم شود, در پس زمینه اطلاعات سرعتهای اپلود و دانلود و پینگ و یا از دست دادن بسته ها را بصورت گرافیک ثبت خواهد کرد.
تمام نتیجه تستها برای هر ساعت و هر روز و هفته یا ماه ثبت شده و میتوان انها را با یکدیگر مقایسه کرد و بعلاوه میتوان دانست که ایا خدمات دهنده اینترنت شما همانطور که میگوید و در هر ساعت روز سرعتی را که مدعی است به شما فروخته ارائه میکند یا خیر.
همچنین میتوان با قابلیت گرفتن عکس از نتایج در این برنامه از انها تصویر تهیه کرد.
JD's Auto Speed Tester با ویندوزهای XP/2003/Vista/2008/7 سازگار است.
انتی ویروسهای Avast, AVG و Norton Internet Security 2010 ممکن است احیانا و اشتباها این برنامه را تروجان اعلام کنند.



:: موضوعات مرتبط: سرعت اينترنت , ,
:: برچسب‌ها: تست سرعت اینترنت با JD's Auto Speed Tester 17 , 4 , تست سرعت اينترنت , سرعت اينترنت , آزمايش سرعت اينترنت , آزمايش سرعت اينترنت با JD's Auto Speed Tester , دانلود نرم افزار JD's Auto Speed Tester , دانلود رايگان نرم افزار JD's Auto Speed Tester , تست سرعت اينترنت با نرم افزار JD's Auto Speed Tester , نرم افزار JD's Auto Speed Tester ,
:: بازدید از این مطلب : 845
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

افزایش سرعت پهنای باند اینترنت با Full Speed v3.6 Pro

WWW.CPDSOFT.IR

اگر شما هم یکی از کاربران استفاده کننده از اینترنت دایل آپ (Dial-up) هستید، حتما از سرعت پایین آن ناراضی خواهید بود. عوامل زیادی مانند تنظيمات غلط نرم افزارها، نصب نبودن صحيح درايورها و ... در پایین آمدن سرعت اینترنت تاثیر گذارند. یکی از روش های افزایش سرعت اینترنت، استفاده از نرم افزارهای مناسب این کار است که توسط شرکت های مختلف طراحی شده اند.
 نرم افزار خوب و راحت  Full Speed  قادر به افزایش 500 درصدی سرعت و بارگزاری صفحات وب در مرورگر هایی همچون Internet Explorer یا Mozilla Firefox می باشد.استفاده از این نرم افزار آسان است و با عملکرد اتوماتیک خود می تواند سرعت اینترنت شما را افزایش دهد.
ویژگی های اصلیFull Speed v3.6 Pro :
- افزایش سرعت اینترنت تا حد قابل قبول
- انجام عمل بهینه سازی به صورت اتوماتیک
- پشتیبانی از مرورگرهای معروف اینترنتی
- سازگاری با ویندوزهای ساخت شرکت مایکروسافت
-و ..



:: موضوعات مرتبط: سرعت اينترنت , ,
:: برچسب‌ها: افزایش سرعت پهنای باند اینترنت با Full Speed v3 , 6 Pro , افزايش پهناي باند با Full Speed , دانلود نرم افزار Full Speed براي افزايش پهناي باند , افزايش پهناي باند و سرعت اينترنت با Full Speed , دانلود رايگان نرم افزار Full Speed , نرم افزار Full Speed , پهناي باند ,
:: بازدید از این مطلب : 755
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

افزایش سرعت اینترنت با cFosSpeed 9.02 build 2032 Final

WWW.CPDSOFT.IR

همه کاربران اینترنت می دانند سرعت اینترنت در ایران بسیار پایین و ناخوشایند می باشد و حتی کاربرانی که از خطوط پرسرعت نیز استفاده می کنند از این موضوع رنج می برند . به همین دلیل كلوپ دانلود قصد معرفی نرم افزار را دارد تا به وسیله آن کاربران سرعت اینترنت خود را تا حد قابل قبولی افزایش دهند و همچنین روی پهنای باند و تبادل اطلاعات خود کنترل داشته باشند . این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای حال حاضر در زمینه افزایش سرعت اینترنت می باشد .

برنامه cFosSpeed یک برنامه قدرتمند و حرفه ای که شما با  آن می توانید سرعت اتصال به اینترنت خود را تا چندین برابر افزایش داده و محدودیت های سرعت را از بین ببرید . این نرم افزار فوق العاده جالب سرعت اینترنت شما را بالا می برد و سرعت دقیق آن را به شما نشان میدهد. این برنامه بیشتر به درد افرادی می خورد که از خطوط DSL و پرسرعت استفاده می کنند و با این برنامه می توانند از تمام پهنای باند اینترنت خود استفاده کنند و راحت تر فایل ها را دانلود کنند . به گفته شرکت سازنده ، این نرم افزارTraffic اتصال شما را افزایش داده و به شما این امکان را می دهد تا از حداکثر پهنای باند دریافتی از خطوط اینترنت استفاده نمایید .بهتر است عملی ترین کارایی این نرم افزار را اینگونه معرفی کنیم که این نرم افزار با کنترل ترافیک رفت و آمد داده ها و مدیریت بر روی آنها سرعت اینترنت را تا 200 درصد افزایش می دهد.این نسخه برای دوستانی که از سیستم دایال آپ نیز استفاده می کنند می تواند مفید باشد .



:: موضوعات مرتبط: سرعت اينترنت , ,
:: برچسب‌ها: افزايش سرعت اينترنت , افزايش سرعت ديال آپ , افزايش سرعت دايال آپ , اينترنت پرسرعت , اينترنت هوشمند , cFosSpeed , دانلود نرم افزار cFosSpeed , افزايش سرعت اينترنت با cFosSpeed , دانلود رايگان نرم افزار cFosSpeed , نرم افزار cFosSpeed , نرم افزار رايگان cFosSpeed ,
:: بازدید از این مطلب : 845
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تست سرعت اینترنت با Cisco Speed Meter Pro v1.3.9052

WWW.CPDSOFT.IR

یک کاربر حرفه ای که دائما با اینترنت و شبکه و ارتباطات سروکار دارد باید بداند ورودی و خروجی در سیستم رایانه ای به چه شکل است. نرخ رد و بدل شدن اطلاعات چه میزان است ؟ آیا آن چیزی که باید باشد هست یا خیر؟ Cisco Speed Meter Pro یک نرم افزار ساده اما کارآمد برای نمایش اطلاعاتی کامل پیرامون ارتباطات و شبکه است. مدیریت کامل شبکه ، Performance قطعات و ابزارهای شبکه و موارد دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار جای گرفته اند.
پس از نصب نرم افزار به سبب واسط گرافیکی ساده اما جذاب آن هر کاربری می تواند به راحتی از نرم افزار بهره بگیرد ؛ تنها چند دقیقه لازم است تا نرم افزار سیستم ، واسط ارتباط با اینترنت و خود ارتباط اینترنت مورد اسکن قرار گیرد تا سرعت ارتباطات یکی یکی مشخص شود. تاریخچه ای هم برای نرم افزار در نظر گرفته شده تا نرخ تغییرات در سرعت ارتباط با اینترنت در آن ذخیره شود ؛ دائما این سرعت ارتباط در حال تغییر است و بسته به ورودی به متغییر می باشد. در Cisco Speed Meter Pro هم سرعت ورودی و هم سرعت خروجی به صورت یک دیاگرام لحظه ای به نمایش در خواهد آمد ؛ یعنی سرعت دانلود و سرعت آپلود کانکشن اینترنتی به صورت کاملا دقیق قابل مشاهده خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: سرعت اينترنت , ,
:: برچسب‌ها: تست سرعت اینترنت با Cisco Speed Meter Pro v1 , 3 , 9052 , سرعت اينترنت , تست سرعت , تست سرعت اينترنت , آزمايش سرعت اينترنت , دانلود نرم افزار Cisco Speed Meter Pro , نرم افزار Cisco Speed Meter Pro , آزمايش سرعت اينترنت با Cisco Speed Meter Pro , تست سرعت اينترنت با نرم افزار Cisco Speed Meter Pro , نرم افزار , Cisco Speed Meter Pro ,
:: بازدید از این مطلب : 891
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

اينترنت فوق هوشمند با Turbo

WWW.CPDSOFT.IR

آیا مایلید با هزینه اینترنت Dial-up از سرعت و کیفیت اینترنت پر سرعت بهره مند شوید؟
ما برای شما یک راهکار مناسب یافته ایم:
اینترنت فوق هوشمند رنگین کمان جدید ترین محصول شرکت رنگین کمان است که امکان استفاده از مزایای فناوری های گران قیمت اینترنت پر سرعت را با هزینه و امکانات اینترنت کم سرعت Dial-up فراهم می نماید.
 این محصول جدید رنگین کمان با فشرده سازی محتوای صفحات وب بدون اینکه به کیفیت آنها خللی وارد نماید سرعت بارگذاری صفحات را تا 19.69 برابر نسبت به اینترنت Dial-up معمولی افزایش می دهد. بدین ترتیب می توانید با صرفه جویی در هزینه و زمان از یک اینترنت پر سرعت لذت ببرید.
طریقه استفاده از فشرده ساز تصاویر اینترنت فوق هوشمند رنگین کمان:
درون Taskbar روی icon برنامه کلیک راست نموده و Settings را انتخاب نمایید. در داخل تب Image Quality می توانید کیفیت تصاویر را افزایش و یا کاهش دهید. بدیهی است هر چه کیفیت عکس پایین تر باشد سرعت بارگذاری صفحات افزایش پیدا خواهد نمود ولی از زیبایی تصاویر کاسته خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سرعت اينترنت , ,
:: برچسب‌ها: اينترنت فوق هوشمند با Turbo , اينترنت هوشمند , افزايش سرعت اينترنت , هوشمند , صرفه جویی در هزینه , تصاویر را افزایش و یا کاهش دهید , نرم افزار براي افزايش سرعت اينترنت , دانلود نرم افزارturbo , دانلود turbo ,
:: بازدید از این مطلب : 867
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

دانلود نرم افزار براي افزایش سرعت مودم ها توسط Modem Booster 5.0 Retail

WWW.CPDSOFT.IR

Modem Booster 5.0 Retail نرم افزاری برای بهبود سرعت کانکشن شما در اینترنت به وسیله مودم می باشد. این برنامه به گفته سازندگان می تواند تا 300 برابر سرعت و کیفیت کانکشن اینترنت شما را بهبود ببخشد. این برنامه از تکنولوژی پینگ برای بالا بردن سرعت مودم شما استفاده می کند.نکته جالب این برنامه این می باشد که با همه کانکشن ها ارتباط دارد و کار می کند.از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار این می باشد که علاوه بر افزایش سرعت مودم باعث افزایش دیگر خطوط مانند ADSL , DSL , T1 , Cable Modern …. نیز می شود.اما چگونگی کار این نرم افزار بدین شکل می باشد که یک سری سیگنال هایی را برای آی اس پی می فرستد و بررسی می کند که قدرت آن چقدر می باشد و بدین وسیله سرعت کانکشن شما را هم افزایش می دهد.



:: موضوعات مرتبط: سرعت اينترنت , ,
:: برچسب‌ها: افزایش سرعت مودم ها توسط Modem Booster 5 , 0 Retail , دانلود نرم افزار براي افزايش سرعت مودم , دانلود نرم افزار براي افزايش سرعت ديال آپ , دانلود نرم افزار Modem Booster , نرم افزار Modem Booster افزايش سرعت ديال آپ , 50 kb , دانلود Modem Booster , دانلود نرم افزار Modem Booster افزايش سرعت ديال آپ و مودم , ديال آپ , سرعت اينترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 839
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');